Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Zmiany, które wprowadza rebranding będą przebiegały stopniowo, aby przyzwyczaić otoczenie biznesowe i dotychczasowych klientów do nowej marki . W pierwszym kroku Autopay zaprezentuje nowe logo, identyfikację wizualną i misję marki parasolowej.
- Jako Autopay skupiamy się na dostarczeniu wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Za cel przyjęliśmy usuwanie barier, które stoją na drodze realizacji planów naszych klientów - czy to w procesie płatności za zakupy czy w czasie podróży. Stawiamy na inteligentną technologię: wygodną, intuicyjną i zautomatyzowaną - precyzuje Andrzej Antoń.
W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano około 600 mln transakcji. Obrót na usługach wyniósł ponad 40 mld zł, co statystycznie oznacza, że płatności online Blue Media obsłużyły zakupy i przepływy statystycznego Polaka (np. płatności za rachunki) na kwotę ponad 1000 zł. Z usług Blue Media korzysta 35 tysięcy firm, a każdego miesiąca z płatności online Blue Media korzysta 10 mln osób. Tylko w samej aplikacji Autopay zarejestrowanych jest już prawie 2 mln użytkowników.
Pod koniec 2021 r. firma nawiązała partnerstwo z Pollen Street Capital. Londyński inwestor, działający w sektorze usług finansowych i biznesowych, nabył mniejszościowy pakiet i zasilił spółkę międzynarodowym know-how wzmacniając tym samym plany ekspansji na zagraniczne rynki.- Jesteśmy stosunkowo niewielką firmą - aktualnie nasz zespół liczy blisko 300 osób - a zarządzamy naprawdę dużym biznesem. Chcemy przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną, która z czasem zadebiutuje na jednej z giełd. Niekoniecznie w Polsce – mówi Andrzej Antoń.
Docelowo pod nową marką parasolową Autopay działać będą: Blue Media, Autopay Mobility oraz niemiecka spółka Autopay GmbH.
Więcej informacji na stronie: https://autopay.pl/zmieniamysie
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!