Deklaracja dostępności
PGKiM Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony www.pgkimkrotoszyn.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem.
Filmy nie posiadają napisów i tłumaczenia na język migowy.
Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który film chodzi.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Łukasz Buczyński, l.buczynski@pgkimkrotoszyn.pl. +48601721150
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Prezes Zarządu PGKiM Krotoszyn
Adres: ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn,
e-mail: sekretariat@pgkimkrotoszyn.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie posiada dwa biurowce w następujacych lokalizacjach:
1. ul. Rawicka 41 w Krotoszynie
- Do budynku prowadzi wejście od ul. Rawickiej , główne wejście nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych a Sekretariat znajduję sie na II piętrze budynku.
- dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynku jest zapewniony, - do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
- brak jest informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku (w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy), są natomiast tablice informacyjne,
- zapewniona jest bezpieczna ewakuacja wszystkim, w tym osobom ze szczególnymi potrzebami.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych,
- budynek nie posiada windy,
2. ul. Słoneczna 35 w Krotoszynie
- Do budynku prowadzi wejście od ul. Słonecznej , główne wejście nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, ale dostęp jest ułatwiony a biuro obsługi klienta znajduje się na parterze.
- parking posiada miejsca dla osób niepełnosprawnych,
- brak jest informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku (w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy), są natomiast tablice informacyjne,
- zapewniona jest bezpieczna ewakuacja wszystkim, w tym osobom ze szczególnymi potrzebami.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych,
- budynek nie posiada windy,